???? بررسی تخصصی بروکر آلپاری ???? | Alpari
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

نقد و بررسی بروکر آلپاری | اعتبار آلپاری | شارژ ریالی

 

در این مقاله قصد داریم به بررسی بروکر محبوب آلپاری بپردازیم. نگاهی نزدیک و زیر ذره بین به بروکری که طی سالهای اخیر به بزرگترین و محبوب ترین بروکری تبدیل شده است که به ایرانیان در حوزه بازار های مالی خدمات رسانی می کند.

۲۳ سال فعالیت پر افتخار، خدمت رسانی به بیش از ۲.۲ میلیون تریدر فعال از ۱۶۰ کشور جهان و خدماتی متمایز و جذاب، تنها بخشی کوچکی از سابقه درخشان این بروکر را تشکیل می دهند.

 

پس از انصراف خدمات رسانی به ایرانیان توسط هات فارکس و فارکس تایم در سال گذشته که ناشی از  افزایش تحریم های بین المللی علیه ایران بود، آلپاری نقش موثری در رشد و پویایی بازار های مالی در ایران داشت و امروزه درصد قابل توجهی از مشتریان این شرکت را تریدر های ایرانی تشکیل می دهند.

در ادامه پس از معرفی و بیان تاریخچه این بروکر، خدمات متمایز، انواع حساب، نمادهای تجاری و هرآنچه که برای تصمیم گیری برای افتتاح حساب در این بروکر نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

???? نام بروکر آلپاری | Alpari
???? وبسایت اصلی وبسایت بروکر آلپاری
✅ لینک ثبت نام و افتتاح حساب افتتاح حساب در آلپاری
???? پشتیبانی به زبان فارسی پشتیبانی تلگرام آلپاری
پشتیبانی واتساپ آلپاری
???? ایمیل پشتیبانی support[@]alpari.com
???? کشور محل تاسیس روسیه
???????? خدمات به ایرانیان بله
????️ امتیاز کاربران ۹۲٪
???? سال تاسیس ۱۹۹۸
☎️ تلفن ۰۰۴۴۸۴۴۹۸۶۹۵۵۹
???? رگولاتوری FSASVG – FINCOM
???? رگولاتوری برای ایرانیان FINCOM
⚖️ لوریج حد اکثر ۱:۳۰۰۰
???? سرمایه افتتاح حساب بدون هزینه در افتتاح حساب Nano
???? نماد های معاملاتی بیش از ۲۵۰ نماد
???? واریز و برداشت ریالی، بیت کوین، تتر، پرفکت مانی و سایر رمزارز ها
???? کپی تریدینگ بله
???? حساب اسلامی بله
⏱️ امکان اسکالپ بله

 

 تاریخچه بروکر آلپاری

 

  • تاسیس در ۲۴ دسامبر ۱۹۹۸ در شهر کازان روسیه
  • تاسیس شعبه انگلستان تحت رگولاتوری FCA در سال ۲۰۰۴
  • تاسیس شعبه ایالات متحده آمریکا تحت رگولاتوری NFA در سال ۲۰۰۶
  • تاسیس شعبه قبرس تحت رگولاتوری CYSEC در سال ۲۰۱۰
  • یکی از برترین بروکر ها با معیار تعداد کاربر در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴
  • تعطیلی شعبه انگلستان و پس از آن آمریکا به علت بحران کاهش ارزش دلار در برابر فرانک سوییس در سال ۲۰۱۴

 

ورشکستگی بروکر آلپاری، شایعه یا واقعیت ؟

 

شاید این یکی از بزرگترین دستاویز های مخالفان این بروکر باشد تا اعتبار آن را زیر سوال ببرند، حرف هایی با این مضمون که:

ورشکستگی ناشی از سوء مدیریت کلان در این مجموعه است و ممکن است دوباره تکرار شود.

 اما برای قضاوت بهتر است که جزییات داستان را بدانیم. در دسامبر سال ۲۰۱۴ و طی تنها چند دقیقه، دلار آمریکا حدود ۳۰ درصد از ارزش خود را در برابر فرانک سوییس از دست داد، اتفاقی شبیه به زلزله در سطح بازار های مالی.

بسیاری از کاربران و بروکر ها متحمل ضرر های سنگینی شدند و بروکر آلپاری  به همراه چند بروکر دیگر در برخی شعب اعلام ورشکستگی کردند. در شعبه انگلستان آلپاری، مطالبات کاربران به صورت کامل پرداخت شد و تنها ضرر به صاحبین سهام این شعبه رسید.

دانستن این نکات نیز خالی از لطف نیست: 

  • اعلام ورشکستگی مربوط به شعبه انگلستان بود و هرگز تاثیری بر مرکزیت شرکت و شعبه ای که به ایرانیان خدمات رسانی می کند نداشت.
  • بر خلاف آلپاری که تبعات این واقعه را به صورت موثری رفع و رجوع کرد، بسیاری از بزرگان بازار های مالی همچون بروکر آمریکایی FXCM و Citi Bank ضرر های بسیار بزرگی را متحمل شدند و بعضا برای جبران ضرر مشتریان شان وام های چند صد میلیون دلاری گرفتند.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

قطع همکاری آلپاری با ایرانیان در آینده چقدر محتمل است ؟

 

این گمانه زنی ناشی از قطع همکاری بروکر فارکس تایم با ایران است. مالک بروکر آلپاری یکی از سهامداران عمده فارکس تایم است که در حدود یک سال پیش تصمیم گرفت خدمات رسانی به مشترکین ایرانی را قطع کند.

 حال این فرض مطرح می شود که با توجه به مدیریت یکسان این دو بروکر، ممکن است در آینده آلپاری نیز با ایرانیان قطع همکاری کند.

گرچه این فرض در ابتدا چندان دور از ذهن نیست اما باید در نظر داشت که امروزه درصد بسیار زیادی از کاربران و نتیجتا گردش مالی آلپاری را ایرانیان به خود اختصاص داده اند و بعید است که این شرکت قصد داشته باشد از سود قابل توجهی که از فعالیت ایرانیان در بازار های مالی کسب می کند چشم پوشی کند.

علاوه بر آن قطع همکاری فارکس تایم تحت تاثیر فشار از رگولاتوری های معتبر اروپایی بود که آلپاری همکاری ای با آنها ندارد لذا اعمال فشاری هم از جانب آنها وجود ندارد که بر سیاست های این بروکر موثر باشد.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

اعتبار بروکر آلپاری

 

بی شک اولین فاکتور در بررسی اعتبار یک بروکر تعداد و کیفیت رگولاتورهایی است که بروکر تحت نظارت آنها کار میکند. گرچه باید در نظر داشت که به علت شرایط خاص ایران، هیچ بروکری تحت نظر رگولاتور های معتبر امکان خدمات رسانی به ایرانیان را ندارد.

 با توجه به این موضوع، این حقیقت که آلپاری صرفا تحت نظارت FSA که یک رگولاتور آفشور است نمی تواند نقطه ضعفی برای آن تلقی شود .

از طرفی ۲۳ سال خدمات ارزنده و بدون اشکال این بروکر، نقطه روشنی است که می تواند اعتبار آن را تضمین نماید. بدیهی است که در این زمان طولانی هرگونه اشکال، احتمال تقلب و ریسک کلاه برداری توسط کاربران و منتقدان قابل رصد بوده است.

حال که اطلاعات کافی از تاریخچه و اعتبار این بروکر کسب کردید برای تکمیل دانسته های شما در ادامه به بررسی مسائل فنی در ارتباط با آن می پردازیم .

 

سایت و پنل کاربری بروکر آلپاری

 

بدیهی است داشتن یک سایت کاربر پسند و پنل کاربری کارآمد، اولین نیاز یک بروکر است که به صورت آنلاین خدمات مالی ارائه می دهد.

 کاربر باید به آسانی به اطلاعات مورد نیازش دسترسی داشته باشد، مراحل ثبتی را به راحتی طی کند، حساب ها را مدیریت کند، برداشت و واریز انجام دهد و در صورت نیاز درخواست هایش را ثبت کند و یا از پشتیبانی مجموعه برای حل مشکلاتش بهره ببرد.

آلپاری با توجه به سابقه طولانی و به روز رسانی پی در پی شرایط بسیار مطلوبی در این زمینه دارد.

زبان فارسی سلیس و صحیح در تمامی منو ها و دستور العمل ها وجود دارد و نیز تمامی نیاز های کاربران به سهولت در دسترس آنان قرار می گیرد. در تصویر زیر نمایی از صفحه فارسی وبسایت آلپاری را مشاهده می کنید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

شاید تنها نکته ای که کاربران مبتدی را کمی سردرگم می کند وجود دامنه های متنوع است.

  • Alpari.com
  • Alpari.org
  • Alpariforex.org

این دامنه ها ممکن است هرکدام برای خدمات رسانی به کشور و یا منطقه خاصی باشند، از طرفی با توجه به مسدود شدن دامنه سایت های آلپاری توسط نهاد های نظارتی در ایران، آلپاری مجبور به معرفی دامنه های جدید خواهد بود .

ما همواره در تلاشیم تا آخرین لینک دسترسی به سایت آلپاری را که مختص خدمات رسانی به ایرانیان است در این صفحه قرار دهیم .

برای دسترسی به وبسایت فارسی بروکر آلپاری و بخش ثبت نام فارسی زبان می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

 

انواع حساب در بروکر آلپاری

 

این کارگزار حق انتخاب گسترده ای را در مورد نوع حساب در اختیار مشتریان می گذارد. تمامی حساب ها بر روی متاتریدر ۴ و ۵ قابل استفاده اند و گستره ای از حساب های استاندارد با دپوزیت بسیار پایین تا حساب های ECN Pro برای مشترکین حرفه ای را در بر میگیرند.

 شاید خلاصه سازی اطلاعات این حساب ها و قوانین شان به درک هرچه بهتر این خدمات کمک کند .

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

نام حساب حداقل دپوزیت(دلار) لوریج استاپ اوت کمیسیون
Nano-MT4 ۰ ۱:۵۰۰ ٪۱۰ ۰
Standard-MT4 ۲۰ ۱:۱۰۰۰ ٪۲۰ ۰
Standard-MT5 ۱۰۰ ۱:۱۰۰۰ ٪۲۰ ۰
ECN-MT4 ۳۰۰ ۱:۳۰۰۰ ٪۶۰ ۰
ECN-MT5 ۵۰۰ ۱:۳۰۰۰ ٪۶۰ از ۱.۶ دلار برای هر لات
ECNPro-MT4 ۵۰۰ ۱:۳۰۰۰ ٪۶۰ از ۱.۶ دلار برای هر لات

 

در صورتی که اطلاعات شما از انواع حساب و کاربرد های آن ها کامل نیست می توانید به صفحه بررسی انواع حساب در بروکرها مراجعه کنید .

 

حساب PAMM در بروکر آلپاری

 

در خلال سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ پس از یک دوره تبلیغاتی و اسپانسرینگ از باشگاه های ورزشی، آلپاری توانست به رکورد یک میلیون کاربر در سال ۲۰۱۵ برسد و همچنین پس از تایید شدن حساب ها توسط Baker Tilly Russaudit حساب های PAMM به مجموعه خدمات این شرکت اضافه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از حساب های PAMM و شرایط جدیدی که برای کسب سود فراهم آورده است می توانید به صفحه معرفی حساب PAMM آلپاری مراجعه نمایید.

 

رگوله بروکر آلپاری

 

همانطور که اشاره شد با توجه به شرایط خاص ایران، امکان بهره مندی از مزایای رگولاتوری های معتبر میسر نیست، اگرچه بهتر است رگولاتوری را به عنوان معیار انتخاب یک بروکر مناسب در نظر بگیرید.

آلپاری متشکل از دو شرکت مجزا است که با دامنه ها و اسامی متفاوتی مشغول به فعالیت اند.

  • آلپاری اینترنشنال
  • آلپاری لیمیتد

گزینه اول مخصوص مشتریان بین المللی است و ایرانیان امکان فعالیت در آن ندارند و آلپاری لیمیتد شعبه ای است که توانسته با تدابیر خاصی کماکان خدمات رسانی به ایرانیان را در برنامه کار خود قرار دهد.

رگولاتوری این بروکر شامل ۲ مورد است:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

  • FSASVG که یک رگوله آفشور است (قبلا اشاره شد که تحت نظر رگوله های معتبر جهانی امکان خدمات رسانی به ایرانیان میسر نیست)
  • FINCOM یا خدمات کمیسیون مالی که یک شرکت بیمه است و مشتریان را به هنگام بروز مشکل تا سقف ۲۰ هزار دلار بیمه می کند. (لازم به ذکر است که این سازمان یک نهاد نظارتی مستقل است و رگولاتوری محسوب نمی شود)

در زیر می توانید تصویر این مجوز را مشاهده نمایید.

 

 

اگرچه به لحاظ تعداد و اعتبار رگولاتوری ها آلپاری وضعیت چندان رضایت بخشی ندارد اما باید در نظر داشت که هیچ بروکری نمی تواند تحت نظر رگولاتوری های معتبر به ایرانیان سرویس بدهد.

 

نماد های معاملاتی در آلپاری

 

نوع و تنوع نماد های معاملاتی فاکتور مهمی در انتخاب یک بروکر مناسب است. هرچه تنوع این نماد ها بیشتر باشد امکان و تنوع معاملات سودآور برای تریدر ها بیشتر است.

 از این رو آلپاری علاوه بر ۶۰ جفت ارز بازار فارکس، امکان خرید و فروش طلا، نقره،‌نفت خام و گاز طبیعی را نیز فراهم کرده است. همچنین دسترسی به ۱۱ شاخص جهانی بازار بورس و سهام ۱۰ شرکت برتر ایالات متحده نیز گستره مناسبی از دسترسی به بازار سهام را فراهم می کند.

در نظر داشته باشید که معامله سهام در آلپاری به صورت تکی میسر نیست و تنها می توانید شاخص های بورس که سبدی متشکل از بورس چند شرکت هستند را معامله نمایید.

  • نفت برنت، وست تگزاس اینترمدییت
  • شاخص های نزدک، داوجونز، شاخص بورس کشور های آلمان، استرالیا، اسپانیا، ژاپن و هنگ کنگ

 

معاملات سهام در بروکر آلپاری

 

همانطور که اشاره شد معاملات سهام در آلپاری تنها به صورت معامله شاخص های بورس میسر است. در زیر انواع شاخص های بورس که برای معامله گران در آلپاری فراهم شده است را معرفی می کنیم.

  • GreenID نوع فعالیت : فناوری محیط زیست

BEYOND MEAT ,TESLA, ENPHASE ENERGY INC WEYERHAEUSER, CLEAN HARBORS, BLOOM ENERGY

  • MobileID نوع فعالیت : مخابرات و ارتباطات همراه

QUALCOMM, CROWN CASTLE INT, T-MOBILE US, Verizon COMMUNIC, APPLE, QORVO, SKYWORKS SOLUTIO

  • SocialID نوع فعالیت : شبکه های اجتماعی

Facebook, Twitter, Snapchat, Google

  • SpWarID نوع فعالیت : هوافضا

LOCKHEED MARTIN, BOEING CO/THE, NORTHROP GRUMMAN, BALL, VIASAT

  • VeganID نوع فعالیت : کشاورزی

BEYOND MEAT, INGREDION INCORPORATED, BUNGE LIMITED, ARCHER-DANIELS

 

رمز ارزهای قابل معامله در آلپاری

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

طی سال های اخیر که معامله رمز ازرها از اقبال عمومی خوبی برخوردار بوده است، بروکر ها سعی کرده اند تا با ایجاد تغییراتی در خدمات خود امکان معامله آنها را در پلتفورم های خود فراهم آورند. امروزه امکان معامله رمز ارزها تقریبا در تمامی بروکر ها میسر است اگرچه بسیاری تنها به ارائه چند رمز ارز معروف چون بیت کوین و اتریوم بسنده کرده اند.

بروکر آلپاری نیز در پلتفورم  MT4 (متاتریدر ۴) دسترسی به معامله چند رمز ارز معروف را فراهم کرده است اما اگر نیاز شما با آنها رفع نمی شود می توانید با افتتاح حساب ECN-MT5 رمز ارزهای زیر را با دسترسی به لوریج ۱:۱۰ معامله نمایید.

Aave, Bitcoin, Bitcoin Cash, Cardano, Chainlink, Dai, Dogecoin, EOS, Ethereum, Ethereum Classic, Filecoin, Litecoin, Monero, Polkadot, Polygon, Ripple, Solana, Stellar, Tether, TRON, Uniswap, USD Coin

 

پلتفرم های معاملاتی در بروکر آلپاری

 

همانند بسیاری دیگر از بروکر ها در اینجا امکان بهره بردن از متاتریدر ۴ و ۵ برای مشترکین فراهم شده است. در هر دو این نسخه ها می توانید از ورژن های متناسب با هر سیستم عاملی بر روی تلفن هوشمند و یا رایانه شخصی تان استفاده کنید. همچنین قابلیت اتصال به نسخه وب (بدون نیاز به نصب و راه اندازی) نیز میسر است .

برای سهولت دسترسی شما، در بخش زیر لینک دانلود تمامی نسخ مورد نیاز از این دو برنامه فراهم شده است،‌ همچنین برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت در بروکر آلپاری با کمک متاتریدر ۴ و ۵ می توانید به صفحه مربوطه آن مراجعه نمایید.

متاتریدر ۴ آلپاری

متاتریدر ۵ آلپاری

 

اسپرد و کمیسیون در آلپاری

 

بدون شک اسپرد یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب یک بروکر است، در صورتی که شما یک معامله گر کوتاه مدت یا اسکلپر (Scalper) باشید اهمیت این موضوع برای شما بسیار بیشتر خواهد بود.

در آلپاری اسپرد حساب ها متعادل بوده و البته کمترین اسپرد در میان همتایان خود نیست. در زیر میزان اسپرد حساب ها بر روی تعدادی جفت ارزهای معروف را آماده کرده ایم تا درک جامعی از میزان این فاکتور ها حاصل کنید.

اسپرد حساب نانو و استاندارد

  • EUR/USD میانگین ۱.۷ پیپ
  • GBP/USD میانگین ۲.۲ پیپ
  • AUD/USD میانگین ۱.۸ پیپ
  • USD/JPY میانگین ۱.۸ پیپ
  • USD/CAD میانگین ۲.۵ پیپ
  • GOLD میانگین ۵۰ پیپ

اسپرد حساب ECN

  • EUR/USD میانگین ۱.۱ پیپ
  • GBP/USD میانگین ۱.۴ پیپ
  • AUD/USD میانگین ۱.۲ پیپ
  • USD/JPY میانگین ۱.۲ پیپ
  • USD/CAD میانگین ۱.۶ پیپ
  • GOLD میانگین ۳۳ پیپ

اسپرد در حساب های ECNPro-MT4 و ECN-MT5

  • EUR/USD میانگین ۰.۳ پیپ
  • GBP/USD میانگین ۰.۷ پیپ
  • AUD/USD میانگین ۰.۴ پیپ
  • USD/JPY میانگین ۰.۴ پیپ
  • USD/CAD میانگین ۰.۶ پیپ
  • GOLD میانگین ۱۳ پیپ

در حساب های ECNPro-MT4 و ECN-MT5 شما ملزم به پرداخت کمیسیون نیز هستید و میزان آن برابر با ۳.۲ دلار بابت هر لات (معادل ۱۰۰ هزار دلار) حجم معامله است.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

پشتیبانی فارسی بروکر آلپاری

 

طبیعی است که در کار کردن با هر سایت و سامانه ای نیاز به پشتیبانی داشته باشیم. گاهی خدمات این سامانه ها دچار مشکل می شود و گاهی نیاز به آموزش و یا ثبت درخواستی را داریم که مستلزم ارتباط سریع و موثر با واحد پشتیبانی است.

آلپاری در این زمینه نیز امتیاز خوبی را می گیرد. پشتیبانی فارسی زبان در ۷ روز هفته جواب های سریع و موثری را برای شما ارسال می کنند و راه های ارتباطی متنوعی را در اختیار شما می گذارند .

در زیر راه های ارتباطی موجود برای پشتیبانی در اختیار شما قرار گرفته است.

 

سرعت انجام معاملات در آلپاری

 

برای معامله گران کوتاه مدت سرعت انجام معاملات اهمیت ویژه ای دارد، پردازش کند و تاخیر در پردازش معاملات می تواند همه سود آنها را از بین ببرد. مطابق با آزمونی که در این مجموعه انجام شده است معاملات در زمانی حدود ۴۰۰ میلی ثانیه انجام می شوند.

این سرعت اگرچه بهترین سرعت در بازار رقابتی بروکر ها نیست اما کماکان سرعت مناسبی است و این بروکر را در جایگاه خوبی در جدول سرعت انجام معاملات قرار می دهد.

 

شارژ حساب آلپاری | واریز و برداشت در بروکر آلپاری

 

اساس ارتباط یک کاربر با یک بروکر به منظور داد و ستد مالی اعم از واریز، برداشت و انجام معاملات است، پس طبیعی است که از شروط لازم یک بروکر خوب تخصیص شرایط متنوع و کارآمد برای انجام این نقل و انتقالات باشد.

 در بروکر آلپاری این شرایط به خوبی پشتیبانی می شوند و حتی امکان نقل و انتقال ریالی هم فراهم شده است.

روش های شارژ‌: 

  • شارژ‌ ریالی از طریق ( IRPay.Pro )
  • وب مانی (Web Money)
  • پرفکت مانی (Perfect Money)
  • رمز ارزها ( تتر، بین کوین، لایت کوین، اترویم، زی کش)
  • واریز TC
  • اسکریل (SKRILL)
  • نتلر (NETELLER)

دو سیستم پرداخت نتلر و اسکریل مناسب ایرانیان نیستند و خدمات به ایرانیان را مسدود کرده اند اما استفاده از دیگر روش های پرداخت میسر بوده و با سرعت مناسبی انجام پذیرند.

اگرچه برخی کاربران معترضند که در واریز مبالغ بالای ۱۰۰۰ دلار بعضا درخواست ها لغو می شوند و لازم است پروسه انتقال از ابتدا طی شود .

توجه داشته باشید که واریز خود را در روزهای کاری هفته (دوشنبه تا جمعه) انجام دهید

 

حساب اسلامی در آلپاری | حساب بدون سواپ در آلپاری

 

سواپ یا بهره شبانه (Swap) همان میزان اختلاف نرخ بهره جفت ارزهایی است که خرید و فروش میکنید، در ساعت ۱۲ شب به وقت سرور بروکر، بروکر ها مطابق با فرمول خاصی حاوی همان تفاوت نرخ بهره، کمیسیونی را برای معاملاتی که از شبی به شب دیگر منتقل می شوند در نظر می گیرد.

تفاوت حساب اسلامی و حساب معمولی در اختصاص سواپ شبانه است. مطابق با فتوای مراجع اسلامی، سواپ مشکلات شرعی دارد لذا حساب های بدون بهره شبانه آلپاری به حساب های اسلامی معروف شده اند.

به منظور خدمات دهی به تریدر های مسلمان، آلپاری امکان تغییر هریک از حساب ها به حساب اسلامی را فراهم آورده است.

 برای این منظور لازم است یک فرم را پرکرده و به ایمیل پشتیبانی بروکر ارسال کنید. پس از تغییر ماهیت حساب به حساب اسلامی، بهره شبانه برای معاملاتی که تا ۳۰ روز باز باشند محاسبه نخواهد شد. البته باز بودن حساب بیش از این زمان و از شب ۳۱ ام مشمول بهره شبانه خواهد بود.

مراحل تبدیل حساب معمولی به حساب اسلامی در آلپاری

 

در ابتدا لازم است که فرم مخصوص این درخواست را از وبسایت آلپاری دانلود نموده و تکمیل نمایید.

در ادامه درخواست خود را طی یک ایمیل به آدرس swapfree[a]aplari.com ارسال نمایید. توجه داشته باشید که فرم درخواست به همراه تصویر کارت ملی و یا شناسنامه شما ضمیمه ایمیل باشد.

بررسی و تایید این درخواست ممکن است کمی بیش از یک روز کاری زمانبر باشد.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

میزان لوریج در بروکر آلپاری

 

درست مثل میزان اسپرد، میزان لوریج نیز بستگی به ماهیت حساب شما دارد. برای مثال حداکثر میزان لوریج در حساب های ECN و Standard-MT4 مقدار ۱:۱۰۰۰ است، درحالیکه حساب Micro-MT4 نهایتا لوریج نسبت ۱:۴۰۰ را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که هرچه حجم معامله شما افزایش یابد میزان لوریج در دسترس شما کاهش خواهد داشت، لذا برای معامله سهام و همچنین ارزهای دیجیتال این مساله را در نظر بگیرید.

 

طرح های تشویقی و پروموشن های آلپاری | بونوس بروکر آلپاری

 

پروموشن ها یکی از ابزارهای تبلیغاتی بروکر ها برای ترغیب مشتریان به افتتاح حساب، افزایش موجودی حساب و اقدام به معامله است .

این طرح های تشویقی به روش های زیر در اختیار کاربران قرار می گیرند

  • پروموشن افتتاح حساب : در این روش به ازای افتتاح حساب واقعی و شارژ‌ آن، مبلغی تحت عنوان هدیه به شما تعلق میگیرد
  • پروموشن شارژ ‌حساب : به ازای شارژ‌ حساب، درصدی از مبلغ شارژ ‌شده به عنوان هدیه به حساب شما واریز میگردد
  • پروموشن انجام معامله : در این روش به ازای انجام یک تعداد معامله در زمانی خاص، مبلغی هدیه به حساب شما واریز می گردد

در نظر داشته باشید که معمولا مبالغ پروموشن و هدیه قابل برداشت نبوده ( یا تا زمانی خاص قابل برداشت نیستند ) اما سود حاصل از آنها برداشت می شود و یا در صورت ضرر، جزئی از حساب شما هستند و میزانی از ضرر را جبران می کنند.

در حال حاضر آلپاری به ازای افتتاح حساب واقعی، مبلغ ۲۰ دلار پروموشن در نظر گرفته است.

نوع دیگری از پروموشن های این شرکت  کش بک (Cash Back) است که پس از تبدیل شدن یه یک مشتری وفادار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مبالغ قابلیت برداشت داشته و در پایان هر معامله به حساب شما واریز می شوند.

برای اطلاع از همه طرح های تشویقی و مسابقات بهتر است به صورت مرتب به صفحه پروموشن آلپاری سر بزنید و در جریان آخرین اخبار قرار بگیرید.

 

ثبت نام در بروکر آلپاری | آموزش تصویری ثبت نام در آلپاری

 

اگرچه رابط کاربری سایت به زبان فارسی و بسیار کاربر پسند طراحی شده است در این قسمت طی یک آموزش تصویری این مراحل را به ترتیب نمایش داده ایم تا مشکلی در مرحله ثبت نام در این بروکر نداشته باشید.

ابتدا لازم است تا از طریق لینک زیر وارد وبسایت فارسی آلپاری شوید و در گوشه بالا و سمت راست گزینه ثبت نام را انتخاب کنید تا پنجره زیر برای شما باز شود.

همچنین می توانید از طریق لینک افتتاح حساب در آلپاری مستقیما به صفحه ثبت نام بروید.

 

 

در این مرحله با وارد کردن نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه ثبت نام را آغاز نمایید و شرایط توافق نامه مشتری و سیاست های شرکت بپذیرید.

پس از کلیک بر روی دکمه ادامه پنجره زیر برای شما باز می شود.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

در این مرحله کشور تابعیت و شهر محل سکونت خود را انتخاب می کنید و بر روی دکمه ادامه کلیک می کنید.

در پنجره بعدی می توانید انتخاب کنید که کد احراز هویت را از طریق پیامک و یا ایمیل دریافت کنید. پس از دریافت کد و وارد کردن آن در محل مورد نظر بر روی ادامه کلیک کنید.

 

 

با تکمیل این مراحل و تنها در چند دقیقه شما حالا صاحب یک حساب کاربردی در آلپاری هستید و مطابق با تصویر زیر یک صفحه شخصی با قابلیت ها و ابزار های کامل را در اختیار دارید .

 

 

اگرچه وارد پنل کاربری خود شده اید اما تا هویت خود را برای بروکر تایید نکرده باشید دسترسی به برخی قسمت ها برای شما محدود شده است و امکان شارژ حساب و انجام معاملات را ندارید .

برای تکمیل مرحله احراز هویت از گوشه بالا سمت راست بر روی گزینه حساب من کلیک کنید. در این بخش برخی اطلاعات تکمیلی نظر تاریخ تولد را وارد می کنید و در انتها و در بخش ارسال مدارک لازم است تا تصویر برخی مدارک شناسایی خود را برای احراز هویت در سایت آپلود کنید.

 

 

همانطور که مشاهده می کنید مدارک لازم جهت ارسال در این تصویر معرفی شده اند. علاوه بر آپلود امکان ارسال این مدارک به ایمیل شرکت نیز برای شما وجود دارد

.بررسی این مدارک ممکن است یک روز کاری زمان ببرد و پس از آن شما امکان شارژ حساب و شروع معاملات را دارید.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

دیگر ویژگی های بروکر آلپاری

 

یکی از ویژگی های بسیار خوب این بروکر برای مشتریان تازه کار کپی تریدینگ (copy trading) است. با استفاده از این ویژگی می توانید تریدر های معروف و موفق را دنبال کرده و در صورت تمایل معاملاتی مطابق با رویه آنها انجام دهید و کسب درآمد کنید.

این بروکر همچنین بسته نسبتا کاملی از محتوای آموزشی به زبان فارسی دارد که می تواند برای شما بسیار مفید و سودمند باشد.

برخی از جوایز بین المللی آلپاری

 

  • دریافت تندیس share درسال ۲۰۰۹
  • برنده جایزه World Finance در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین اجرا کننده درخواست ها
  • برنده جایزه International Business Time Trading به عنوان بهترین بروکر در آمریکای لاتین
  • برنده جایزه European Excellence Award از کشور روسیه
  • برنده جایزه ققنوس طلایی برای حساب های PAMM به عنوان بهترین روش و برنامه برای سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • برنده جایزه بهترین بروکر در سال ۲۰۱۲ از Forex Expo Awards
  • برنده جایزه بهترین بروکر در سال ۲۰۱۶ از پورتال بین المللی FX Empire
  • دریافت تندیس بهترین بروکر در سال ۲۰۲۱ از Forex Expo Dubai

 

جمع بندی |‌ آیا آلپاری بروکر مناسبی برای افتتاح حساب است؟

 

در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه سرفصل های مختلف بروکر آلپاری را از نقطه نظر های متفاوت بررسی کرده و به شما معرفی کنیم. شاید تجمیع مزایا و معایب این بروکر به صورت تیتر وار درک بهتری از مطالب این صفحه را برای شما فراهم آورد.

مزایای بروکر آلپاری

  • سابقه طولانی و درخشان
  • خدمات رسانی به ایرانیان
  • امکان افتتاح حساب بدون سواپ
  • روش های متنوع واریز و برداشت
  • سرعت بالای نقل و انتقالات مالی
  • اسپرد و لوریج مناسب
  • سرعت سرور خوب
  • تنوع بالا در نوع حساب
  • امکان استفاده از پلتفورم های متاتریدر۴ و ۵
  • ارائه طرح های تشویقی متنوع
  • ارائه پکیج آموزشی به زبان فارسی
  • امکان استفاده از نسخه فارسی وبسایت
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته کارآمد به زبان فارسی

 

معایب بروکر آلپاری

  • باز شدن زودهنگام دستورات پندینگ (Pending)
  • اسپرد پنهان در نوسانات شدید بازار

مطمعنا هیچ بروکری به طور کامل بی عیب و نقص نیست اما نکته مثبت اینجاست که بروکر آلپاری نسبت به مشکلات خود همواره مسئولیت پذیر بوده و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات کاربران اقدام نموده است.

از این رو این شرکت امروزه بیش از ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی دارد که سهم عمده ای از گردش مالی این بروکر را به خود اختصاص داده اند.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

سوالات متداول بروکر آلپاری

چند نوع حساب معاملاتی در بروکر آلپاری در دسترس کاربران است؟

بروکر خوش نام آلپاری حساب های معاملاتی متنوعی را به کاربران ارائه داده است که در زیر معرفی شده اند، حتی معامله گران و نوسان گیران اونس جهانی طلا نیز از حساب های کم اسپرد این کارگزاری استفاده می کنند.

  • ???? حساب نانو (Nano)
  • ???? حساب استاندارد (Standard)
  • ???? حساب ECN
  • ???? حساب ECN-Pro

هر دو پلتفرم معاملاتی محبوب متاتریدر ۴ و ۵ بر روی این حساب ها قابل استفاده می باشند.

برای بهره مندی از این حساب ها می توانید وارد بخش ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری شوید.

 

آیا ارتباط با پشیبانی فارسی بروکر آلپاری در پیام رسان ها نیز ممکن است؟

بله،‌ نمایندگان رسمی آلپاری به صورت ۲۴ ساعته ⏱️ در تمامی روز های هفته ???? و به زبان فارسی از طریق روش های زیر در دسترس شما قرار دارد :

 

آیا بروکر آلپاری معتبر است؟

بله، اگرچه این بروکر تحت رگولاتوری های معتبر فعالیت نمی کند و تنها رگولاتوری FSASVG  و تعهدات شرکت بیمه FINCOM را داراست، اما بیش از ۲۰ سال سابقه این شرکت در ارائه خدمات، اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کرده است و امروزه این بروکر به بیش از ۵۰۰ هزار تریدر ایرانی خدمات رسانی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه معرفی بروکر آلپاری مراجعه نمایید.

 

آیا بروکر آلپاری سابقه ورشکستگی دارد؟ 

در سال ۲۰۱۴ و پس از بحران ایجاد شده مربوط به فرانک سوییس، شعبه انگلستان این بروکر همانند بسیاری دیگر از بروکر ها اعلام ورشکستگی کرد، این شعبه تمامی مطالبات کاربران را پرداخت نموده و ضرر تنها مربوط به صاحبین سهام این شعبه بود .

این ورشکستگی مربوط به شعبه اصلی شرکت و نیز شعبه ای که به ایرانیان خدمات رسانی می کند نبوده و تاثیری بر عملکرد آنان نداشته است.

 

آیا این بروکر از واریز و برداشت ریالی پشتیبانی می کند؟

روش های متنوعی شامل کارت اعتباری، رمز ارزها، وب مانی، پرفکت مانی و همچنین واریز و برداشت ریالی از طریق IrPay.Pro برای این کار در دسترس است.

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: بررسی تخصصی بروکر آلپاری , ورشکستگی بروکر آلپاری , اعتبار بروکر آلپاری , انواع حساب در بروکر آلپاری , رگولاتوری بروکر آلپاری , معاملات سهام در بروکر آلپاری , پلتفرم های معاملاتی alpari ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: